به صدا در آمدن زنگ خدمات به مسافران نوروزی در مازندران
1395-12-27 00:36
 

ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران از صبح امروز پنجشنبه با حضور مسئولان بیش از 50 دستگاه اجرایی و بخش خصوصی در اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان فعالیت خود را آغاز کرد تا ساماندهی و ارائه خدمات به مسافران را ساماندهی و برنامه ریزی بکنند .

مدیرکل گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : ستاد اجرایی خدمات سفر استان از پنجشنبه فعالیت خود را آغاز کرد و تا 14 فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت .
دلاوربزرگ نیا به تعداد12 کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اشاره کرد و افزود : ترافیک و ایمنی - امداد و نجات - بهداشت ، درمان و محیط زیست - اسکان ، پذیرایی و تبلیغات - اطلاع رسانی - فرهنگی - حمل و نقل - بازرسی - نظارت و تنظیم بازار - شهرداری ها - دهیاری ها کمیته های این ستاد تاثیر گذار بر روند ساماندهی خدماتدهی به مسافران است .
وی ادامه داد : هر یک از دستگاه های اجرایی مازندران براساس نوع فعالیت حوزه کاری عضو این کمیته ها هستند .
معاون گردشگری مازندران گفت : ستاد اجرایی خدمات سفر از هشت و 30 دقیقه هر روز فعالیت خود را آغاز می کند و این فعالیت تا ساعت 18 نیز ادامه دارد .
وی از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با عنوان نبض ساماندهی و برنامه ریزی برای خدمات به مسافران نوروزی نام برد و افزود : بازرسی ها و نظارت های مستمر و روزانه از اماکن رفاهی ، خدماتی و اقامتی به این ستاد گزارش داده می شود تا در صورت وجود نقص و کمبود احتمالی به سرعت برطرف شود .
گردشگران می توانند با شماره 09629 سامانه ملی اطلاع رسانی مسائل و مشکلات خود را گزارش و پیگیری کنند .

 
 
  • جاذبه های مازندران
  • هنرهای سنتی و صنایع دستی استان مازندران
  • موزه ها
  • وب سایت حضرت امام
  • وب سایت مقام معظم رهبری
  • وب سایت ریاست جمهوری
  • سخن مدیر کل
حدیث روز
نشانی اداره
ساری - میدام امام - ابتدای خیابان جام جم - اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران
01133391001-5