تببین ظرفیت های گردشگری مازندران نیازمند استفاده از توانایی رسانه ها است
1397-04-17 10:47 (آخرین بروزرسانی : 11:15 17-04-1397)
 

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار داشت: نقش و اثر موثر رسانه‌ها در تبیین ظرفیت‌های گردشگری موضوعی است که نیازمند برنامه‌ریزی و استفاده از توانایی های رسانه‌ها است

سیف الله فرزانه در نشست با هیات تحریریه نشریه ایران اینترنشنال با بیان اینکه رسانه‌ها در حوزه گردشگری و توریسم نقش شفاف‌سازی، تبیین اهمیت و ضرورت این صنعت و فرهنگ‌سازی را برعهده دارند؛گفت: مازندران علی‌رغم داشتن جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، مناظر دیدنی، باستانی و وجود منابع عظیم گردشگری هنوز نتوانسته در زمینه بهره‌گیری و بهره‌مندی از درآمدهای گردشگری به خصوص در حوزه‌های بین‌المللی به جایگاه شایسته خود دست یابد.

وی  به ظرفیت های بینظیری چون سورت،دماوند و و پایگاه تاریخی وستیمین درمازندران اشاره کرد و افزود:این ظرفیتها قابلیت جذب سرمایه گذار خارجی دارد اما در عین حال با محدودیت هایی مواجه است.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: نقش و اثر موثر رسانه‌ها در تبیین ظرفیت‌های گردشگری موضوعی است که نیازمند برنامه‌ریزی و استفاده از توانایی های رسانه‌ها است که بتواند با استفاده از شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی، در جهت شناساندن ظرفیت‌های توریسم  گام اساسی بردارد.

وی از وجود ظرفیت های متنوع جنگلی،ییلاقی و ساحلی در مازندران اشاره کرد و افزود: متاسفانه با وجود 345 کیلومتر نوار ساحلی در مازندران از این ظرفیت بزرگ قافل مانده ایم و نتوانستیم خذمات تفریحی و رفاهی را برای مردم ایجاد کنیم.

 

 
 
  • جاذبه های مازندران
  • هنرهای سنتی و صنایع دستی استان مازندران
  • موزه ها
  • وب سایت حضرت امام
  • وب سایت مقام معظم رهبری
  • وب سایت ریاست جمهوری
حدیث روز
نشانی اداره
ساری - میدام امام - ابتدای خیابان جام جم - اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران
01133391001-5